Zdrowy umiar według tołpa®
tołpa® zaskakuje
odświeżoną, prostą identyfikacją, estetycznymi opakowaniami i nietypowym
sposobem mówienia o kosmetykach. Intrygująca okazuje się cała idea marki, która
ma zachęcić do zdrowego umiaru.
Ten zdrowy umiar dotyczy wszystkich przestrzeni, w których
funkcjonuje współczesny człowiek. Według
marki tołpa® warto
ograniczyć potrzeby. Nie musisz mieć wszystkiego. Więcej nie znaczy lepiej,
sugeruje tołpa®. Nie trać
czasu. Zdrowo się odżywiaj. Dbaj o siebie, ale nie ufaj łatwym i
wyidealizowanym sposobom na zdrowy wygląd. Po czym dodaje: nie kupuj
niepotrzebnych rzeczy. Nie zbieraj kosmetyków, których nigdy nie będziesz
używać. Jeśli jesteś kobietą, nie daj sobie wmówić, że kierujesz się tylko
emocjami. A jeśli jesteś mężczyzną, nie daj sobie wmówić, że dbanie o siebie
jest niemęskie.
To pierwszy od dawna tak mocny komunikat na rynku
kosmetyków. Jego siła najprawdopodobniej wynika stąd, że tołpa® mówi o tym, o czym
wszyscy wiemy, a czego do tej pory nikt głośno nie mówił. Że nie da się cofnąć
czasu i nie wystarczy raz użyć kremu, by skóra stała się o 10 lat młodsza itd..
Że, w pielęgnacji o wiele ważniejsza jest konsekwencja, zdrowy rozsądek i
codzienne decyzje. Marka ujęła to w swoim manifeście.
W tym jak to zrobić pomóc ma właśnie marka tołpa®. Mówiąc o kosmetykach w sposób zrozumiały.
Umożliwiając każdemu z osobna rozmowę ze specjalistą (dermokonsultacje
odbywają się na terenie całej Polski) oraz dając możliwość testowania
kosmetyków.
Warto też zwrócić uwagę na same opakowania, na których znajdują
się najważniejsze informacje dotyczące kosmetyków - ich zawartości, działania,
sposobu użycia i składnika podstawowego – torfu tołpa®. Są one napisane językiem przyjaznym, bez
skomplikowanych nazw chemicznych, ale za to z pełną informacją co znajduje się
w środku. Tym samym tołpa®
świadomie postawiła na transparentność, rzetelność i wiarygodność. Na każdym
opakowaniu znajduje się również praktyczny mini poradnik, ze wskazówkami
dotyczącymi zdrowego stylu życia. Na osobną uwagę zasługują jeszcze tzw.
„PS-y”, czyli dodatkowe, zabawne informacje. Marka tołpa® chce
przełamać dystans - w końcu lepiej mieć zmarszczki od uśmiechu, niż od
zmartwień.
Na nowej stronie internetowej został umieszczony specjalny
program, tzw. „pomocnik”, który również ma ułatwiać wybór kosmetyków oraz
upowszechniać wiedzę na temat tego, co może potrzebować nasze ciało. Nowa
strona zostanie uruchomiona w lipcu 2013 r.
tołpa® zachęca również do zapoznania się ze specjalnym
raportem dotyczącym zwyczajów zakupowych Polaków. Raport przygotował renomowany
instytut Millward Brown (badanie OMNIBUS: maj 2013).
Tekst materiały prasowe.
Fajne są takie spotkania. Można się z nich wiele dowiedzieć. Zazwyczaj są też obfite w podarunki, dzięki którym można odkryć nowinki kosmetyczne.
OdpowiedzUsuń