W dniach 1-2 kwietnia br. w Hotelu Gromada Lotnisko,
mieszczącym się przy ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie, odbyła się kolejna, piąta
już edycja niezwykłego wydarzenia, jakim jest Polish Businesswomen Congress,
zorganizowanego przez magazyn „Businesswoman & life”.
Kongres, który został przygotowany specjalnie dla
przedsiębiorczych kobiet, rozpoczął się od występu światowej sławy śpiewaczki
operowej Alicji Węgorzewskiej.
Uczestników powitały również Maria Jolanta Batycka-Wąsik – wójt gminy
Lesznowola, która objęła wydarzenie patronatem honorowym, oraz Elżbieta
Jeznach – redaktor naczelna „Businesswoman
& life”.
Pierwszy dzień kongresu przebiegał pod hasłem „Transformacja
– nowe podejście do biznesu”, a w panelu dyskusyjnym „Z pasji do
sukcesu” mogliśmy wysłuchać inspirujących wypowiedzi gości specjalnych.
Wśród nich znalazły się kobiety sukcesu: dr Alicja Węgorzewska – gwiazda światowych scen operowych, dyrektor
Mazowieckiego Teatru Muzycznego, Omenaa Mensah – osobowość medialna,
założycielka Omenaa Foundation, Sylwia Łuć – dyrektor ds. strategii i rozwoju
w Kancelarii Prawnej Filipek & Kamiński, Magdalena Manuela Radke –
prezes Zarządu 4 Brands Group, Julia Popcowa – ekspert parzenia herbat
Ahmad Tea London, Maria Jolanta Batycka-Wąsik – wójt gminy Lesznowola,
Monika Zdziarska-Alicka – właścicielka Kliniki Piękna Essence, Agnieszka
Wieczorek – specjalista ds. sprzedaży Audi w firmie Krotoski-Cichy.
Uczestniczki panelu dyskusyjnego zostały poczęstowane
naparem luksusowej herbaty marki Ahmad Tea London.
O wypoczynek naszych gwiazd zadbał Hotel & Medi – SPA Biały Kamień.
W kolejnym panelu – „FLOW w zmianie – poznaj
siebie, doceń siebie, stań się kobietą biznesu, którą pragniesz być”
wystąpiła Magdalena Nowakowska –
praktyk biznesu, certyfikowany trener, coach
akredytowany przez ICF.
O sztuce dialogu, która jest kluczem w prowadzeniu
komunikacji biznesowej, opowiadały Ilona Klejnowska-Kamińska oraz Agnieszka Jadczyszyn – założycielki Instytutu Strategii i
Rozwoju.
Po krótkiej przerwie, w trakcie której goście mogli
napić się kawy serwowanej przez firmę cateringową Galop, sceną zawładnęła inspirująca Iwona Golonko – członek Zarządu Energii dla firm S.A.,
która przekonywała o tym, że zmiana zaczyna się w głowie. Następnie Marcin Kaźmierski – dyrektor ds.
sprzedaży w firmie Próchnik S.A. poprowadził panel „Transformacja – nowe
podejście do biznesu”.
Uczestniczki kongresu z zaciekawieniem wysłuchały
prelekcji „Klucz do szczęścia i samorealizacji, czyli jak z marzeń zbudować rzeczywistość”,
którą poprowadziła Magdalena Manuela Radke – prezes Zarządu 4 Brands Group, certyfikowany coach ICC, businesswoman,
udziałowiec i fundator kilkunastu spółek oraz fundacji, m.in. fundacji dla
kobiet ,,Świat należy do Ciebie – Spełniaj Marzenia”.
Aneta Pankowska – radca prawny, partner RKKW wystąpiła w interesującej prelekcji „Marka
jako znak towarowy”.
„Kobieta niezależna finansowo” – tak brzmiał tytuł kolejnego
panelu, w którym wystąpiła Izabela Owczarek – zarządzająca aktywami MetLife.
O przywództwie rozproszonym opowiadał
Piotr Ciski – dyrektor generalny Sage Polska.
Kolejnym punktem programu był panel dyskusyjny „Franczyza – pomysłem na biznes”.
Pomysły na biznes przedstawili: Joanna Podczerwińska z Indepro, Barbara Cabaj z Ab Ovo
Lingerie oraz Irena Rdzonek – dyrektor diamentowy w Jeunesse Global.
Kamila Rowińska w panelu eksperckim „Mistrz sprzedaży” przedstawiła błędy
popełniane w procesie sprzedaży, jak również przekazała cenne wskazówki poprawiające
efektywność każdego działu sprzedaży.
Na koniec pierwszego dnia kongresu wystąpiła Beata Pawlikowska – znana podróżniczka,
autorka wielu książek, której opowieści o podróżach w różne zakątki świata
pochłonęły publiczność.
Pierwszego dnia kongresu
uczestniczki mogły zobaczyć cztery pokazy mody: Madonna Fashion Collection,
Lunia Bonder, Vito Vergelis, Change Lingerie.
Podczas wybranych pokazów
mody modelki prezentowały obuwie marki Högl, obuwie marki Valentovitch,
okulary marki Tonny, okulary marki Selvaggio, biżuterię marki Pierre
Lang, biżuterię i torebki marki Ibirikini, biżuterię marki Ditta
Zimmermann.
O fryzury modelek zadbali
styliści fryzur z Salonów Piękności Milord, natomiast makijaże zostały
wykonane przez wizażystów z perfumerii Mon Credo.
O piękną, kwiatową oprawę sceny zadbała Kwiaciarnia Iwona Hys-Malinowska,
która mieści się w Warszawie przy ul.
Mokotowskiej 61.
Pod koniec pierwszego dnia kongresu uczestnicy zostali
zaproszeni na wiosenne after party do klubu House of Pool Billiards Bar &
Restaurant, przy ul. Marynarskiej 13 w Warszawie. Goście zostali powitani
welcome drinkiem i przy relaksującej muzyce mogli wziąć udział w grze w bilard.
Podczas drugiego dnia V Polish Businesswomen Congress
zgromadzeni goście mieli okazję zobaczyć film podsumowujący pierwszy, niezwykle
inspirujący dzień oraz być świadkami energetycznego show na skrzypcach w
wykonaniu Magdaleny Szymańskiej (Sound
Fusion).
W panelu dyskusyjnym refleksjami związanymi z pasją i
kreowaniem swojej osoby podzielili się: prof. Andrzej Blikle, Maria Rotkiel,
Beata Chrobak – właścicielka
kancelarii doradztwa podatkowego, Biuro Rachunkowe „Dokum” w Tychach, Iwona
Golonko – członek Zarządu Energii dla firm S.A., Alina Strześniewska –
prezes Zarządu Impact Media Sp. z o.o., główny udziałowiec
Radia Kolor, Monika Smulewicz – pomysłodawczyni i
współzałożycielka marki ePlanneR.pl, wspierającej zarządzanie czasem pracy.
Transformacja – nowe podejście do biznesu – tym zagadnieniem zajął się
na scenie kongresu Krzysztof Sarnecki – współzałożyciel i prezes Zarządu
QUEST Change Managers. Następnie wystąpił Michał Nowak –
właściciel Okaeri Consulting ze swoim power speech zatytułowanym „Crisis
Management”.
O tym, w jaki sposób zarządzać czasem pracowników, mówiła Monika Smulewicz
– pomysłodawczyni i współzałożycielka marki ePlanneR.pl, wspierającej
zarządzanie czasem pracy oraz partner Grant
Thornton, a kwestię budowania relacji poruszył Adam Adamonis – aktor, trener, coach, twórca metody organic
dance, dotyczącej pogłębiania wiedzy na temat swoich nawyków oraz pracy nad
wiarygodnością w ruchu.
Andreas Deminger – prezes Zarządu Assiduus
Investment Partners odpowiedział na pytanie, czy istnieje idealna prywatna
opieka medyczna dla kobiet na rynku polskim.
Drugiego dnia kongresu swoje
kolekcje pokazały następujące marki: Galeria Larin oraz UFUFU.
Podczas wybranych pokazów
mody modelki prezentowały obuwie marki Högl, obuwie marki Valentovitch,
okulary marki Tonny, okulary marki Selvaggio, biżuterię marki Pierre
Lang, biżuterię i torebki marki Ibirikini, biżuterię marki Ditta
Zimmermann.
O fryzury modelek zadbali
styliści fryzur z Salonów Piękności Milord, natomiast makijaże zostały
wykonane przez wizażystów z perfumerii Mon Credo.
Po przerwie obiadowej
przygotowanej przez firmę cateringową Galop w inspirującej prelekcji
„Odzyskaj swój czas” wystąpił Jarosław Noworol – prezes Idea Online Sp.
z o.o.
„Terapie
opóźniające proces starzenia i poprawiające wygląd. Uroda i zdrowie – razem czy
osobno?” – tak brzmiał tytuł kolejnej prelekcji, wygłoszonej przez dr. n. med.
Piotra Niedziałkowskiego – prezesa Polskiego Towarzystwa Lekarzy Medycyny
Estetycznej „POLME”, reprezentującego Centrum Medyczne Damiana.
O kulturze zdrowia opowiadały Karolina Rybus-Przeniosło i Paulina Grzechnik –
właścicielki firmy szkoleniowo-doradczej Open Training Sp. z o.o., Agata
Pelc – coach zdrowia i psychodietetyk oraz Emilia Zęgota – dietetyk.
W kolejnym panelu – „Wy
ratujecie! Defibrylacja – każdy może pomóc!” wystąpił Grzegorz
Kołodziejak – ratownik medyczny.
Marek Krawczyk – prezes Zarządu Getligent Sp.
z o.o., reprezentant marki High Performance Nutrition zaprezentował Niagen,
technologiczny przełom w walce ze starzeniem się.
W ostatnim panelu wystąpił
Maciej Orłoś – znany prezenter telewizyjny, dziennikarz, trener wystąpień
publicznych, który udzielił cennych wskazówek dotyczących prezentowania się na
scenie.
Pod koniec drugiego dnia
kongresu odbył się konkurs wizytówkowy z cennymi nagrodami oraz after party,
podczas którego uczestniczki kongresu mogły skosztować wina od City Wine i
La Passion Du Vin oraz słodkości od Sempre i Cukieteria.pl
Wszystkim
partnerom kongresu serdecznie dziękujemy za przygotowanie estetycznych i
wyjątkowych stoisk wizerunkowych.
Podczas V
edycji Polish Businesswomen Congress odbył się konkurs na najładniejsze stoisko
wystawiennicze. W skład jury weszły redaktorki magazynu „Businesswoman &
life” oraz wybrane uczestniczki kongresu. Na ocenę stoisk składały się
następujące elementy: estetyka, jakość obsługi klienta oraz przygotowane
atrakcje dla uczestników.
III miejsce
w klasyfikacji przypadło markom: Centrum Medyczne Damiana oraz Assiduus.
II miejsce otrzymały:
Ventana oraz Krotoski-Cichy.
I miejsce
zdobyła marka Pierre Lang.
Nagrodą dla
laureatów jest dodatkowa powierzchnia reklamowa na łamach dwumiesięcznika „Businesswoman
& life”.
Podziękowania dla zespołu
magazynu „Businesswoman & life” za zaangażowanie przy przygotowaniach
kongresu: Iwony Pełszyńskiej, Moniki Nogalskiej, Diany Siemieniec, Laury
Janisiewicz oraz Beaty Rayzacher.
Kongres odwiedziło 2100 uczestniczek.
O zabezpieczenie medyczne kongresu
zadbali ratownicy medyczni z firmy Edu-Med Ratownictwo.
Kulinarne doznania uczestników podczas kongresu
zapewniła firma cateringowa Galop Artura
Świerżewskiego.
Wśród stylizacji organizatorek kongresu pojawiły się
kreacje przygotowane przez Rent’n’rule, Galerię Larin, Love The Dress – sukienka Izabeli
Łapińskiej, stylizacja Doroty Goldpoint.
Drodzy Państwo, składamy moc podziękowań w imieniu
naszego zespołu redakcyjnego i już teraz zapraszamy do udziału w naszym
kolejnym biznesowym spotkaniu – szóstej, jesiennej edycji POLISH BUSINESSWOMEN
CONGRESS – które odbędzie się 25 i 26 listopada 2016 roku (piątek i sobota)
– tradycyjnie w Hotelu Gromada Lotnisko.
Podziękowania dla partnerów wydarzenia:
Business Tools Project Group, Forever Living Products Danuta
Bartczak, WellU Sławomira Golonka, Hapi Piotr Szymczak, Open Training,
Positivision, Sussuro, dr Ewa Maleszyk, 4 Brands Group, Pukka, Sage, Kancelaria
Prawna Filipek & Kamiński, Centrum Medyczne Damiana, Instytut Strategii i
Rozwoju Jadczyszyn Klejnowska, Kamila Rowińska, Bodhi Cosmetics, Batiste, XTB Brokers,
Energia dla firm, Quest Change Managers, RKKW, Eva Spa Park, ePlanneR, Hotel
Czarny Groń, Assiduus, Hotel Młyn Klekotki, Kuvings, Ibirikini, Change
Lingerie, Ahmad Tea London, Alles, Anita Pazura, Gastro Magic Service, Vito Vergelis,
Galeria Larin, Ditta Zimmermann, House of April, John Masters Polska ATM
Organics, VanityStyle Sp. z o. o., Biolaven (Sylveco), Desa Biżuteria, Collar
Me, Light Box, Symec Consulting (Jonizatory.eu), Jarocki Art, Apet’eat, Rzetelna
Grupa, Nieruchomości Indepro, Hotel & Medi – SPA Biały Kamień, Idea Online,
360 SBC, Lunia Bonder, Omenaa Mensah, Adam Adamonis, Valentovitch, Galeria Blues,
UFUFU, SpokoBOX, Malowane Wełną, Profbud, Met Life, Sempre, Westmark, Ab Ovo Lingerie,
Acco Accounting & Consulting, Profes, Anna Polońska, City Wine, Strefa
Stylu, Dream Skin, Jeunesse, Michał Zawadka, Sound Fusion, Rent’n’Rule, Mon
Credo, One Ingredient, Edu-Med, Getligent Sp. z o.o., Klinika Estetyki Ciała
Beauty Duty, Klinika Essence, Energetix, Pierre Lang, Högl, Madonna Fashion Collection, Selvaggio, Tonny, OKPR, gmina
Lesznowola, Galeria Olśnienia, Salony Piękności Milord, Mazowiecki Teatr
Muzyczny, Jacek Walkiewicz, Colway, Beata Pawlikowska, Moma, Cudowne Zdrowie,
Trakido, „Why Story”, Prime Media, Kwiaciarnia Iwona Hys-Malinowska, Krotoski-Cichy,
Adela Warać, Spoza, Laura Ashley, Dokum, Radio Pasja, Allvision, Próchnik S.A.,
Mprint, Love The Dress, Złoty Standard, Skin Up, Ventana, Lawendowy Winiec,
Sempre, Cukieteria.pl, La Passion Du Vin, Sofa Lux, Bio Medical Pharma – Licur 7000[KW1] .
Podziękowania dla patronów medialnych:
ATV, Explanator, IFR, Liga Kobiet Sukcesu, Scanner/Hedonistki,
Radio Pasja, Radio Kolor, Egospodarka, Infor.pl, „Informator Stolicy”, As Sprzedaży,
Dotacje i Fundusze, Finanse i Controlling, „Marketer Plus”, Qbusiness,
Marketingwspodnicy.pl, Ambas, GazetaPraca.pl, Nasze Miasto, wFirma, „Bsite
magazine”, Kasa na obcasach, Warszawa w Szpilkach, Noble Concierge,
Korporacyjnie.pl, Talent.pl, MBA Portal, Pirp InstytutM[KW2] , PressZone.pl, Trendz.pl, Moda i Ja,
Franczyza Banku, Art Imperium, Piekniejsze.pl, Giftspolska, Najwspanialsze.pl, przedsiebiorca.pl,
Woman-news.pl, Liderka Kasia Dziubałka, PWN, Kobiece Finanse, Networkio.pl, M
jak Mama, Stowarzyszenie Mieszkanicznik, naszbiznes24.pl, „Why Story”, Motivator,
Business Boutique.