Redakcja magazynu Businesswoman & life
przygotowała inspirującą książkę o przedsiębiorczych kobietach „50 Wpływowych
Kobiet Sukcesu”.
W książce zamieszczone zostały zamieszczone
wywiady z właścicielkami firm, prezeskami oraz osobami znanymi z pierwszych
stron gazet: dr Ireną Eris, Teresą Rosati, Ewą Minge, Mariolą Bojarską-Ferenc,
Kasią Sokołowską, Kasią Grocholą, Urszulą Radwańską, Małgosią Leitner i innymi uznanymi
osobowościami.
Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przekazany
na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Misją Wiosek Dziecięcych jest sprawienie
aby każde dziecko dorastało w rodzinnym środowisku, otoczone miłością,
szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa.
Obecnie w Polsce znajdują się 4 Wioski Dziecięce:
w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, które pomagają opuszczonym,
osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców dzieciom.
Zwieńczeniem opisywanego projektu będzie
uroczysta gala, która odbędzie się 14.06.2019 roku, w Hotelu Bellotto w
Warszawie.
Podczas gali wysłuchamy inspirujących
opowieści kobiet biznesu i show biznesu, które odnoszą sukces prowadząc swoją
przedsiębiorczą działalność.
„Starałyśmy się
pokazać Bohaterki książki przez pryzmat ich zainteresowań i zaangażowania
zawodowego, dlatego wywiady są mocno skoncentrowane na ich pracy, ścieżkach kariery,
historii rozwoju firm, które stworzyły lub którymi zarządzają, ich
przedsiębiorczości i wyzwaniach dnia codziennego. Ta książka to nie tylko zbiór
wywiadów z kobietami sukcesu. Jest to także publikacja pokazująca, jak
fascynujące jest komunikowanie się: poprzez rozmowę, gesty, działania, dzielenie
się wiedzą i doświadczeniem.” – mówi Elżbieta Jeznach – redaktor naczelna
Businesswoman & life.
W świecie, którym dziś rządzą telefony
komórkowe, media społecznościowe, SMS-y, maile oraz przeróżne komunikatory,
ciągle jesteśmy ciekawi drugiego człowieka. Ciągle nam za mało historii, za
którymi stoi z pasją przeżywane życie. Codzienna praca Bohaterek książki była i
jest inspiracją nie tylko dla osób z ich najbliższego otoczenia. Pokazuje ona
także innym, a w szczególności tym, którzy dopiero wkraczają na swoją zawodową
ścieżkę, że warto rozwijać swoje pasje i podejmować wyzwania. W książce zawarte
jest jeszcze jedno przesłanie. Odwołujemy się tu do zasłyszanego kiedyś zdania,
że najlepszą komunikacją jest dawanie. Dawanie to gest, który może wywołać
lawinę wartościowych działań.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz