14 grudnia 2019 r. w pięciogwiazdkowym Hotelu
Bellotto mieszczącym się w XVI wiecznym Pałacu Prymasowskim na warszawskiej
Starówce odbyła uroczysta gala charytatywna na rzecz podopiecznych
Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zorganizowana przez magazyn „Businesswoman
& life”. Tego wieczoru miała miejsce premiera i licytacja corocznego
Kalendarza Gwiazd Magazynu „Businesswoman & life 2020.
W tym roku w kalendarzu gwiazd na poszczególnych
planszach pozowały znane osobowości w duetach z kobietami biznesu: Julia
Decowska-Olejnik i Rafał Maślak, Katarzyna Ziobro i Jacek Jeschke, Mariola
Furman i Paweł Nastula, Agnieszka Wasilewska-Semail i Adam Kornacki, Jolanta
Ciążyńska-Syka i Tomasz Wolny, Paulina Piliszek i Adam Adamonis, Małgorzata
Marczulewska i Maciej Kurzajewski, Jolanta Karny i Andrzej Seweryn, Renata
Kubik i Kacper Kuszewski, Małgorzata Krzyżowska i Antek Smykiewicz, Beata
Hudziak i Bartosz Obuchowicz, Małgorzata Luboińska i Bożydar Iwanow, Katarzyna
Michniewska i Maciej Orłoś.
Gościem honorowym wydarzenia była pani
Barbara Rajkowska, dyrektor krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski
Dziecięce. Dzięki Stowarzyszeniu mnóstwo osieroconych i opuszczonych dzieci
dostało szansę na szczęśliwe dzieciństwo. Wioska Dziecięca to domy, w każdym z
nich mieszka oddzielna rodzina, która składa się z kochającej mamy, taty oraz
fantastycznych, przybranych dzieci, które mogą dorastać w bezpiecznej i
kochającej się nowej rodzinie.
Goście zaproszeni na uroczystą galę zostali
powitani przez wyjątkową osobowość telewizyjną, Macieja Orłosia,
który fenomenalnie poprowadził wieczór galowy. Licytację obrazów z pasją i
zaangażowaniem poprowadził niezwykle charyzmatycznych aktor, niekwestionowana
gwiazda i człowiek wielkiego serca, Adam Adamonis. W wyniku
licytacji pozyskano kwotę 30800 zł.
Galę w wielkim stylu otworzyła saksofonistka Nastazja Babska,
która również wystąpiła w trakcie części bankietowej. Tego wieczoru można było
usłyszeć przepiękne utwory w wykonaniu jedynej w swoim rodzaju,
utalentowanej Katarzyny Dąbrowskiej "Kate". Zaproszeni goście podziwiali pokazy
mody marki LILY
WAS HERE, MY IMAGE ART Projektantki Moniki Cieśluk. Make-up
modelkom do obu pokazów mody wykonała wizażystka Urszula Olko z Perfumerii MON
CREDO a o fryzury zadbali styliści fryzur z salonu CYRULIK. Modelki
prezentowały na sobie obuwie Nina Basco. Firma BERM
Creative Production Group zadbała o profesjonalną scenę, efekty
świetlne oraz nagłośnienie. W to charytatywne wydarzenie zaangażowała się
również drukarnia CHROMA wspierając wydruk kalendarza, a REDRO zadbała
o wykonanie fotoobrazów do licytacji. Serdeczne podziękowania złożono innym
markom, które w szczytnym celu wzięły udział w wydarzeniu. O podniebienia gości
zadbali: Woda Raj Tatr, słodycze Pszczółka, Soti Natural, Wódka Casino,
Henkel Freixenet, Wina od Mielżyński, Batony dietetyczne od Sante, Restauracja
Foccacia, Dietering.com. Parterami wspierającymi tę szczytna akcję byli:
Giacomo Conti, AVIVA, Mollie, 19. Dzielnica. Moxy, Cyrulik, Teatr Polski, Willa
Artysty, Kate, Dorota Kos Jewellery, Full Mellow, Forever, Moja Farma Urody,
Nastya Sax, Yvette, Lady Planer, MyOni, Dowlegal, FaceIt, 4Ever Clean,
8TAX Doradztwo Podatkowe, Wine Avenue, Rafako, PBG, Mr Security, Aves, Ekocykl,
Staropolanka, SKS Ślęza, Medicover, GLOBAL PHARMA, Auriege, Agencja
detektywistyczna Averto, Bank Pocztowy, Aliant, Hotel Puławska Residence,
Previes, Perso, Fursi, Myloview, Luna mood, Baby & Travel, lala
malowana, Hedonism, Kwiaciarnia Mokotowska 61 i Rosa Gold ChainsDziękujemy patronom medialnym: Press Zone, Hedonistki.pl, Scanner.com.pl, Golf Channel. Coaching w spódnicy, Warszawa w szpilkach, Biznes2biznes.com Moda i ja, Kobietapo30, Gazeta MSP, naszbiznes24, Qbusiness, Marketing modowy, Biznes Tuba.Red Carpet
Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza i licytacji jest przekazywany na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
O samym kalendarzu: Pomysłodawczynią projektu jest Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”. Tegoroczne zdjęcia na kartach kalendarza wykonała Lidia Skuza. O szatę graficzną zadbał Marek Mosiński. Partnerami odpowiedzialnymi za wizaż i fryzury byli Agnieszka Karpińska z Sense of Beauty, Marta Kondratowicz i Tomasz Glich reprezentująca firmę Cyrulik. Joanna Makowiecka – stylistka bohaterów, wykorzystała kolekcje marek: Forever Salony Sukien (styczeń i luty), Lily Was Here (czerwiec), Monika Cieśluk (kwiecień), Nina Basco (wrzesień), Ela Piorun (grudzień). Stylizacje wzbogaciło obuwie marki Nina Basco. Do stylizacji męskich została wykorzystana kolekcja marki Giacomo Conti. Sesje zdjęciowe miały miejsce w przestrzeniach warszawskiego Hotelu Moxy, Villi Artysty w Warszawie, 19. Dzielnicy i w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz